środa, 14 marca 2012

Nietypowo, remontowo

Dzisiaj dość nietypowo, zupełnie nie o IT, natomiast o wykańczaniu mieszkania, a konkretniej wykańczaniu kuchni i firmie, której kompletnie nie polecam. Jeśli ktoś by miał ochotę skorzystać z usług firmy Wega w Ostrołęce, to odradzam. Mam tą wątpliwą przyjemność i posiadam meble kuchenne wykonane w tej firmie, pomijam jakość materiałów (przeciętna, bez tragedii) i skupię się raczej na obsłudze klienta. Cały etap projektowania i budowania nadzorowała z ramienia firmy Pani Joanna M. Wymiary mebli odbiegały od zamówionych - zaczęło się łatanie i kombinowanie jak przedłużyć szafkę o parę cm. Jako, że szafka wisząca dziwnym trafem skróciła się suszarki w niej umieszczone też są niestandardowe - trzeba kupować dłuższe i przycinać, ociekacze to samo. Na kilkukrotne prośby dostarczenia elementów pasujących do źle zwymiarowanej szafki Pani Joanna na początku dostarczała standardowe po czym stwierdziła, że "nie ma tego w umowie" i nie musi nam pomagać. Ok. Moja głupota, że zgodziłem się na montaż felernej szafki, jestem głupi, wiem, uwierzyłem sprzedawcy, że nie chce mojej szkody - mam nauczkę. Piszę to po to, żeby inne osoby pomyślały dwa razy zanim skorzystają z usług tej firmy. Pomijam takie rzeczy jak rezygnacja z przeszklonej gabloty, której pomimo trzech podejść firma nie potrafiła wykonać bez usterek (uszkodzenia szklanych drzwi do gabloty, rysy, pęknięcia). Mądry Polak po szkodzie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz