wtorek, 30 sierpnia 2011

Samsung Galaxy s2 - problem z GPS

W weekend wyjechałem sobie poza rodzinne miasto i miałem okazję testować gps w telefonie, spisywał się wyśmienicie, łapał połączenie niemal natychmiast, w miarę dokładnie określał pozycje (z marginesem 1-2 metrów). W niedzielę natomiast - ku mojemu kompletnemu i szczeremu zdziwieniu - GPS odmówił całkiem współpracy. Niezależnie od tego, czy stałem w pomieszczeniu, czy pod błękitnym niebem GPS nie mógł złapać fixa, starałem się temu zarazić włączając i wyłączając wszelkie opcje dotyczące GPS'a, wspomaganie czujnikiem, pomoc z WIFI, usunąłem stare i pobrałem nowe dane satelit, nic to nie dało, a na domiar złego aplikacje korzystające z GPS, np. google search zaczęły wcinać baterię w tempie błyskawicznym (z ~40h życia zrobiło się ~10h - od 100% do 0%). Jedynym rozwiązaniem okazał się niestety kompletny reset telefonu i przywrócenie ustawień fabrycznych (kod *2767*3855#  z klawiatury numerycznej). Plus tego taki, że pozbyłem się aplikacji, których nie używałem a byłem za leniwy na porządki ;-) niemniej przykra sprawa z tym GPS'em - mam nadzieję, że ten przypadek jest odosobniony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz